Ubierz życie w to, co cenne z Answear.com
W najnowszej kampanii na sezon jesień-zima 2024, Answear.com łączy poetycką tonację z wyjątkową dbałością o detale. Hasło przewodnie kampanii, 'Ubierz życie w to, co cenne’ doskonale oddaje istotę tego, co marka chce przekazać. Moda towarzyszy nam w najważniejszych momentach, jest tłem dla wspomnień, które zostają na długo. Nie tylko zdobi, ale i opowiada historie.
Jesień to pora roku, która skłania do refleksji, kontemplacji i zanurzenia się w głębokich emocjach.
To również moment, kiedy moda nabiera szczególnego znaczenia – staje się nie tylko wyrazem stylu, ale i manifestem naszych wewnętrznych wartości. Jest zapisem naszych uczuć i wspomnień. Może nas ośmielać, by sięgać po nieznane, pozwolić zaistnieć w czyjejś świadomości albo być odpowiedzią na codzienne wyzwania.
– W Answear.com wierzymy, że wartość ubrań nie polega jedynie na ich estetyce, ale przede wszystkim na emocjach, jakie wzbudzają i wspomnieniach, jakie z nimi wiążemy. Czerwień jest kolorem, który zawsze przyciąga uwagę, ale jest także symbolem siły i niezależności – mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com.
Jesienna kampania Answear.com to hołd dla jakości i piękna.
W ofercie online, a także w jedynym stacjonarnym Answear Concept Store w Warszawie, klienci znajdą starannie wyselekcjonowane produkty od światowych marek premium, które są symbolem ponadczasowego stylu i elegancji. Postanowiliśmy to sprawdzić i wspólnie z Karoliną Domardzką, stylistką i krytyczką mody znaną z bezpośredniego, wyrazistego spojrzenia poszperaliśmy trochę w ich sklepie online i przygotowaliśmy jesienne stylizacje, mając na uwadze najbardziej aktualne modowe trendy. Oczywiście wybraliśmy czerwony, jako ich kolor wiodący. Zobaczcie, jak nam to wyszło.
Hitem sezonu są bezsprzecznie kowbojskie buty, zarówno w wydaniu klasycznym jak i bardziej awangardowych odsłonach.
Kowbojki w mieście
Postawiliśmy przede wszystkim na sportowe części garderoby łączone w nietypowy sposób. Na pierwszym planie wyrazista, czerwona, pikowana kultowa kurtka od MMC Studio zestawiona z silnym trendem sezonu czyli kowbojskimi butami. Westernowe elementy zyskały ogromną popularność zarówno na wybiegach, jak i w stylizacjach ulicznych. Widać projektanci bacznie oglądali i pokochali serial Yellowstone, bo kowbojki znalazły się u Celine i Louis Vuitton w kolekcjach wiosna-lato i jesień-zima 2024, gdzie pojawiły się zarówno klasyczne modele, jak i bardziej awangardowe wersje, np. z metalowymi detalami czy w nietypowych kolorach. Do tego trójwymiarowa spódnica i kolejny hit sezonu czyli koszulka z kołnierzykiem w stylu polo, która pojawia się zarówno w kolekcjach luksusowych marek, jak i w codziennych zestawach. Projektanci tacy jak Miu Miu, Gucci i Loewe zaprezentowali je na wybiegach, łącząc z elementami stylu preppy oraz estetyką z lat 2000. Powrót polo to modowa odpowiedź na obserwowany od kilku sezonów trend 'old money’, o którym więcej pisaliśmy tutaj.
Uzupełnieniem stylizacji może być przeskalowana torebka w wersji XXL, maksymalistyczna biżuteria, tutaj od Maison Margiela i okulary z wyraźnie zaznaczonymi oprawkami i popularnymi teraz żółtymi szkłami. Na koniec jeszcze buty motocyklowe, które pojawiły się w kolekcjach 2024 wielu projektantów, takich jak Loewe, Hermes. Ten rodzaj obuwia łączy w sobie ciężki, rockowy styl z miejską elegancją.
Połączenie różnych tekstur nadaje zestawom wyrazistości i surowego charakteru. Do tego koniecznie wyraźne dodatki jak gruba, organiczna w kształcie biżuteria i kontrastujące okulary o prostokątnych kształtach.
Warstwy i tekstury
W przypadku męskich stylizacji ulicznych działa ta sama zasada co w u kobiet czyli kreatywne łączenie sportowych elementów z obiektami bardziej eleganckimi. Wciąż dominują obszerne sylwetki. Przerysowane, luźne kroje są nieodłącznym elementem mody ulicznej. Bluzy, kurtki i spodnie w oversize’owych rozmiarach, często z wieloma warstwami, dodają stylizacjom struktury i głębi. Warstwowanie ubrań pozwala na tworzenie efektu 'nadbudowy’ stylizacji, gdzie różne długości, faktury i materiały przenikają się. Widzimy, że w 2024 roku ten trend nabiera nowej dynamiki m.in. za sprawą uniseksualnego charakteru, dzięki któremu pasuje do różnych typów sylwetek.
I tak czerwone dresy, osadzone na białych sneakersach zyskują mniej banalny look, gdy na górę wrzucimy oszczędną w formie skórzaną, czarną bomberkę Calvina Kleina albo szary, wełniany sweter z nadrukiem nałożony na (a jakże!) koszulkę polo. Połączenie różnych tekstur nadaje zestawom wyrazistości i surowego charakteru. Do tego wyraźne dodatki jak gruba, ciężka biżuteria- może być w postaci dużego łańcucha o organicznej formie – i kontrastujące okulary. Grube oprawki o prostokątnych kształtach to w tej chwili bardzo wyraźny trend inspirowany modą retro, szczególnie z lat 70. i 80. Dodają charakteru i są popularne zarówno w casualowych, jak i bardziej formalnych stylizacjach.
Czerwone sukienki to niezaprzeczalny hit obecnego jesienno-zimowego sezonu zarówno w minimalistycznych, jak i bardziej ekstrawaganckich formach.
Czerwone sukienki
Czerwone sukienki są jednym z kluczowych trendów w modzie ulicznej na sezon jesienny 2024. Czerwień symbolizuje energię i pewność siebie i jest teraz eksponowana zarówno w minimalistycznych, jak i bardziej ekstrawaganckich formach. Od intensywnej szkarłatnej po głęboki burgund, widzieliśmy je u Saint Laurent, Balmain i Etro na zakończonym właśnie Milan Fashion Week. Forma dowolna. My postawiliśmy na taką z falbanami połączoną z ciężkimi kozakami, aby nadać bardziej trashowy vibe.
Niezmiennie modne są wysokie kozaki na szpilce lub obcasie, najlepiej w połączeniu ze skórzaną kurtką o krótkim kroju. Takie zestawienie nadaje ulicznemu lookowi nieoczywistą elegancję. Do tego mała, geometryczna torebka. Styl uliczny to maksymalizm, dlatego nie bójmy się zawiesić dwóch naszyjników i uzupełnić wszystko retro okularami.
Przez wielu projektantów kolor czerwony wykorzystywany jest teraz jako 'dopamine dressing’ czyli zabieg polegający na poprawianiu nastroju za pomocą ubrań o wyrazistych, energetycznych barwach.
produkcja: F5
stylizacje: Karolina Domaradzka
editorial powstał we współpracy z Answear.com