Londyński Otherworld to najbardziej futurystyczny salon gier połączony z barem

Ten salon gier nowej generacji dostarcza niesamowitych wrażeń, pozwalając użytkownikowi żyć w wirtualnej rzeczywistości w prawdziwie oryginalnym otoczeniu.
.get_the_title().

„Poczuj, jak słońce uderza w twarz, gdy wychodzisz z jaskini. Poczuj wiatr we włosach podczas zjeżdżania z wysokiej góry. Poczuj szybsze bicie serca przed odkryciem nowej, tajemniczej krainy” – takim hasłem reklamuje się niedawno otwarty londyński salon gier Otherworld. Zaprojektowany przez studio architektoniczne Red Deer lokal zyskał już miano „neonowej dżungli”. Futurystyczna przestrzeń dysponuje 14 prywatnymi, nowoczesnymi kapsułami rozrywkowymi pozwalającymi oddać się wirtualnej rzeczywistości.

W przerwie od gier klienci mogą podejść do samoobsługowego baru, gdzie zamontowano krany z piwem, lub skorzystać z oferty gastronomicznej.

źródło: otherworld
źródło: otherworld

Wchodząc do lokalu, od razu rzuca się w oczy zapierający dech w piersiach minimalistyczny design, który łączy neony i naturalne oświetlenie, tworząc przyjemną, ale sterylną estetykę.

Goście mogą doświadczyć technologii wrażeń dotykowych, symulującej ciepło, wiatr, zapachy oraz odgłosy.

Każdy z efektów jest zsynchronizowany z działaniami uczestników takich gier jak „Beat Saber”, „Fruit Ninja”, „Racket NX”, „Space Pirate Trainer”, „Angry Birds VR”, „Electronaut”, „Fisherman’s Tale”, „Job Simulator”, „Accounting +”, „Google Earth VR”, „Moss”, „SUPERHOT”, „Arizona Sunshine”, „Raw Data”, „Tilt Brush” oraz „Windlands 2”.

źródło: otherworld
źródło: otherworld

Chcieliśmy stworzyć wciągającą przestrzeń dopasowaną do szerszej grupy odbiorców niż salon gier, który zwykle kojarzy się ze stereotypowymi grami arkadowymi z lat 80. – powiedział dyrektor i założyciel Red Deer, Lucas Che Tizard. – Minimalistyczna przestrzeń sprawia, że oświetlenie i jasne odcienie dają wrażenie futurystycznego otoczenia.

Wykorzystując obecne zainteresowanie hiperfuturystycznymi motywami i wzornictwem, właściciele mają nadzieję przyciągnąć uwagę większej publiczności i stać się ciekawym miejsce dla każdego – nie tylko dla zapalonych entuzjastów VR i gier.

Wejście do Otherworld trzeba uprzednio zarezerwować na stronie internetowej. Dostępne są 40- i 55-minutowe sesje gry, których ceny różnią się w zależności od daty i godziny.

źródło: otherworld
źródło: otherworld
źródło: otherworld
źródło: otherworld
źródło: otherworld
źródło: otherworld

Tekst: Marta Mankiewicz