Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Czerwone ciasteczka z logo streetwearowej marki w cenie auta

Paczka ciastek z logo Supreme kosztuje na eBay'u nawet ponad 10 tys. dolarów!
.get_the_title().

Supreme dobrze wie, co to znaczy udany marketing. Wygląda na to, że cena wszystkiego, na czym znajduje się logo tej streetwearowej marki, od razu szybuje do góry. Nic więc dziwnego, że sprzedawała już słoiki, piłeczki tenisowe, filiżanki, dmuchane kajaki, a nawet… cegły. Te ostatnie w cenie 105 dolarów za sztukę. Sądzicie, że to dużo? Gdy cegły z logo Supreme pojawiły się potem na eBay’u, trzeba było za nie zapłacić znacznie więcej – nawet ponad 1000 dolarów.

Podobnie cenne okazały się czerwone Oreo z logo Supreme, które są częścią wiosennego dropu marki.

Oreo pochwaliło się tą współpracą na początku tego tygodnia na Twitterze. Tweet opatrzony zdjęciem czerwonego ciastka zebrał niemal 110 tys. polubień.

Wyjściowa cena czerwonych Oreo nie jest niska – paczka, w której znajdują się trzy ciastka, kosztuje około 8 dolarów. Standardowa paczka ze zwykłymi ciastkami w środku to koszt zaledwie 4 dolarów. Oczywiście czerwonych Oreo nie da się kupić w zwykłym supermarkecie – od czwartku dostępne tylko w nowojorskich sklepach Supreme na Lower East Side i na Brooklynie (później także online).

Jeszcze przed premierą nowego dropu, ciastka z logo pojawiły się na eBay’u. Oczywiście w zupełnie astronomicznej cenie.

Na niektórych aukcjach cena dobiła już do ponad 10 tys. dolarów (a nawet, jak tutaj, ponad 17 tys.). Tak, dobrze przeczytaliście: ponad 10 tys. dolarów za trzy ciasteczka. Niestety nie znamy odpowiedzi na pytanie, kto jest gotów wyłożyć taką sumę na paczkę ciastek. Biorąc jednak pod uwagę niedawną modę na niszczenie superdrogich ubrań z logo Supreme, o której szerzej pisaliśmy tutaj, fakt, że ktoś jest na to gotów, nie powinien aż tak dziwić.

Tekst: NS

SURPRISE