Ucieknij na święta!

Nowa kampania multibrandu S’portofino zachęca do ruszenia w drogę. Podróż to też moment na bycie razem z najbliższą osobą, na rozkoszowanie się drogą i magiczną, otuloną śniegiem scenerią.
.get_the_title().

Kiedy większość zaczyna myśleć o przygotowaniach do błyszczących imprez świątecznych multibrand S’portofino przywołuje wizję leniwego, zimowego wypadu i pozostawienia wszystkiego za sobą. Nową kampanię „Find your moment” otwiera pierwszy rozdział historii, w którym bohaterowie rozkoszują się samą podróżą oraz byciem po prostu tu i teraz – z całkowitą swobodą i bez zbędnego blichtru. Jesteśmy za!

Jeśli macie też ochotę uciec to my podpowiadamy gdzie: sprawdźcie naszą listę 10 miejscówek w górach do których warto uciec od wszystkiego. Na pewno znajdziecie w nich „swój moment” i odpoczniecie od zgiełku miasta i obowiązków.

Zdjęcia wykonał fotograf Tomasz Klinger w roli uciekających od codzienności wcielili się modele: Karla Figarska i Daniel Rasielewski.


Nowa kampania nosi tytuł „Find your moment” i jest podzielona na rozdziały. Pierwszy z nich – „Driving to”. To historia, która swój początek ma w tęsknocie za podróżą w nieznane, za leniwym dniem, w którym nic nie musisz, a godziny upływają wolno. Nareszcie można zostawić wszystko za sobą. W świecie, w którym każdy pędzi do mniej lub bardziej określonych celów, ty możesz pozwolić sobie na luksus bycia poza wszechobecną gonitwą. Ta podróż to też moment na bycie razem z najbliższą osobą, na rozkoszowanie się drogą i magiczną, otuloną śniegiem scenerią. To wstęp do wspaniałego urlopu od codzienności…

Rozkoszujecie się drogą i magiczną, otuloną śniegiem scenerią. To początek wspaniałego urlopu od codzienności…

S’portofino to multibrand odzieżowy działający w segmencie premium, który w swoim DNA ma przede wszystkim sportową, swobodną elegancję; to jedyny koncept na polskim rynku tak wyraźnie ukierunkowany na połączenie mody i sportu. Zima natomiast jest tutaj ulubioną porą roku – to nie czas na siedzenie w domu, a wręcz przeciwnie: to doskonały sezon na spędzanie dnia na zewnątrz i rozkoszowanie się nim w ulubiony sposób. Takie podejście stało się także fundamentem do stworzenia nowej kampanii pod hasłem: „Find your moment” – kolejne rozdziały tej historii będą publikowane cyklicznie.

zdjęcia: materiały prasowe

Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook