Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Pierwsza polska firma mleczarska rezygnuje z nabiału i w pełni przechodzi na produkcję roślinną

Z oferty handlowej podkarpackiej firmy z wieloletnią tradycją zostały wyłączone wszystkie produkty mleczne. "Wegańska mleczarnia" rozpoczęła produkcję bazującą wyłącznie na roślinnych surowcach.
.get_the_title().

Coraz więcej firm i spółdzielni mleczarskich wprowadza do swojej oferty wegańskie alternatywy nabiału i mięsa. Przykładami takiego działania jest linia Bez Deka Mleka OSM Łowicz czy roślinne wersje pasztetów i parówek firmy Sokołów. Jednak firma Jogurty Magda, którą możecie kojarzyć za sprawą jogurtów i śmietan Planton i Vege Up Bio, postanowiła pójść o krok dalej i dosłownie zrewolucjonizować firmę mleczarską.

Wszystko dzięki charyzmatycznej dyrektor zarządzającej Magdalenie Kubit, która przejęła rodzinny biznes i postanowiła, że firma przejdzie transformację w kierunku roślinnej produkcji.

Ruch firmy Jogurty Magda jest bezprecedensowy w skali Polski, a nawet Europy. – Decyzja o tym, że Magda staje się w pełni roślinną marką jest naturalnym skutkiem stałego rozwojem naszego portfolio produktowego, które od ponad dwóch lat zdominowane jest przez jogurty i śmietany na bazie mleczka kokosowego – komentuje zachodzące zmiany Magdalena Kubit. Warto nadmienić, że wspomniane jogurty Planton w 2018 i 2019 roku zostały uznane przez organizację RoślinnieJemy za produkty roku, a stowarzyszenie Otwarte Klatki umieściło Magdalenę na liście 10 Polek, które zmieniają świat dla zwierząt.

Nasze produkty są dla wszystkich. Trafiają na stoły Polaków którzy z różnych powodów chcą ograniczać spożycie produktów odzwierzęcych, jednocześnie nie rezygnując z ulubionych smaków. Cieszy mnie, że od tej pory działania, które podejmujemy będą w pełni spójne z wartościami i motto firmy – dodaje Magda.

Zmiany wiążą się także z odświeżeniem identyfikacji wizualnej i nazwy brandu. Znane dotychczas Jogurty Magda zostały zastąpione marką Magda Roślinna oraz nowym logotypem.

W zeszłym roku sprzedaż napojów roślinnych na świecie wzrosła o 50 proc., co tylko udowadnia jak dynamicznie rozwija się rynek produktów wegańskich. Cieszy nas, że rodzime firmy nie pozostają głuche na zmiany. Liczymy, że odważny ruch firmy Magda Roślinna wskaże nowy kierunek branży. Kibicujemy rewolucji i podziwiamy wizję i odwagę do jej wdrażania!

Zdjęcia: Jogurty Magda
Tekst: Dominika Szymańska

Zmiany Klimatu